top of page


Bestelkiosken binden klanten ... of jagen ze weg
Het gebruik van technologie in fastfoodrestaurants leidt tot trouwe klanten en is dus een winstgevende zaak. De grootste kans is echter niet zozeer constante innovatie, maar de aandacht die wordt besteed aan het garanderen van de betrouwbaarheid.
3 uur geleden2 minuten om te lezen


Restaurants die eigen maaltijden bezorgen vallen niet onder de postwet
Niet alleen transporteurs maken zich zorgen over de postwet, die de regering-De Wever opnieuw moet evalueren. Sommige politici en spelers uit de logistieke sector zijn van mening dat het ook de horeca zorgen zou moeten baren. De minister van overheidsbedrijven relativeert en zegt dat er een onderscheid moeten worden gemaakt tussen platforms voor maaltijdbezorging en restaurants die vertrouwen op hun eigen netwerk.
11 uur geleden4 minuten om te lezen


Ontsnapt IPA bier aan onze wetten?
De onveranderlijke populariteit van de India Pale Ale (IPA), een biertype met meer hop dan andere biersoorten, doet vragen rijzen over de naam en vooral wat die misschien verbergt voor de consument.
1 dag geleden3 minuten om te lezen


Tankstations: een commercieel potentieel dat nog steeds onderbenut is
Op de snelweg of in de stad, stoppen aan een tankstation doen we in de eerste plaats om onze auto van de nodige brandstof te voorzien. Toch creëren veranderingen in de praktijk, gedreven door de opkomst van elektrische voertuigen en verwachtingen op het gebied van snelle en kwalitatieve horecagelegenheden, heel wat mogelijkheden die vandaag zeer weinig benut worden.
3 dagen geleden2 minuten om te lezen


Het enige veganistische restaurant met drie Michelinsterren zet weer vlees op het menu
Het prestigieuze New Yorkse restaurant Eleven Madison Park, dat wereldwijd bekend staat om zijn uitzonderlijke volledig op groenten en planten gebaseerde keuken, heeft beslist zijn menu te vernieuwen en opnieuw dierlijke producten aan te bieden.
3 dagen geleden2 minuten om te lezen


De echte reden waarom fastfood zo succesvol is
De dynamiek van de fastfoodmarkt is wel degelijk echt. De cijfers tonen het aan. Maar hoe is dit succes te verklaren terwijl het moet concurreren met gezonde merken en de heersende trend rond ‘gezond eten’?
11 aug2 minuten om te lezen
bottom of page